Ont i magen

.. för att imorrn är första riktiga dagen med Exotic Snack. Klockan sju i Härnösand på COOP. Jippie! Huva, så nervös jag ska glömma nåt, blanda ihop nötterna, glömma att fixa glassen, glömma beställa eller inte komma upp i det man ska på beställningen. Finns mycket man kan vara orolig för om man vill, och inte vill för den delen. Bara att intala sig att man kan antar jag :) Positiva tankar!

näe, nu ska jag förbereda lite papper inför imorrn (ni kan aldrig gissa hur mycket det är man ska hålla ordning på och komma ihåg att fylla i...) så jag vet hur länge jag har på mig på varje ställe och vart jag ska ;)

Läskigt hur vissa låtar känns. Hur de passar in.

Just have a little patience
I'm still hurting from a love I lost
I'm feeling your frustration
that any minute all the pain will stop
just hold, me close, inside your arms tonight
don't be too hard on my emotions

Take That - Patience

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0