Tillbaks på ruta noll

Ja, hur kan man annars beskriva det? eller just ja! har ju alltid varanna helg på Buketten nu. Det hade jga inte för ett år sen. Alltid något? Men näe, fy! Så här ska inte min höst se ut. Jag vill inte ha en vanlig höst, tråkig, grå, dyster. Jag vill se och uppleva saker. Visst, visst saker händer så planerna ändras. Jag förstår dig. Heltid är underbart! Jag måste bara ställa om mig, det är allt. Helt fel mat, alldeles för trött, kvällen blev långt ifrån vad jag hade trott och hoppats (ville dansa nu) och så det här. Näe, livet ska inte vara lätt?

Jaja, iaf två saker att se fram emot. Maggan, Anna, Maja, Tilda kommer hit onsdag-fredag nästa vecka! Ska bli så kul! Dock jobbar jag, men ska nog hinna träffa dom en del ändå :)
   Om drygt en vecka kommer Ungern och Bulgarien hit! (såklart inte hela länderna utan en teatergrupp från varje land). Ska bli kul att träffa massor av dom igen och lära känna ännu flera människor! Underbart!

Så, ny respartner sökes.

I can feel the summer slowly
Turning into fall once more, my friend

Sebastian -  I can feel you

Kommentarer
Postat av: evelina

ny respartner? ska inte du och gustav?

2009-08-07 @ 22:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0