20-års fest!

Jepp, igår var det dags att fira Ullis för att hon snart blir 20 :) Nog för jag hade förväntat mig mycket galet, tok och hyssigt värre så blev det ganska mycket värre än jag trodde. På ett bra sätt! Nog ett väldigt tydligt tecken på att vi ibland kan känna varandra för bra! Så alkohol på det ;)

Tipsrunda, grillning skött av Ullis storebror, efterrätt i form av marrängswisch (?), en massa prat, en hel del dans, människor på vift, skratt och en väldigt trevlig kväll! Tack Ullis för att du ordna det så bra! Riktigt ruskigt skoj! och tackar Jocke som hade vänligheten att skjutsa hem mig :)

And I know that the times are rough but I won't play dead while I'm alive
So hang on and we'll turn up the sound of all the anger in our hearts
The Ark - Absolutely No Decorum

Kommentarer
Postat av: Ullis

Tack själv min söta! Absolut bästa födelsedagspresenten att ni gjorde festen så fantastisk!

Och vi ska se till att alla hör oss och vår lyckoblandade ilska, jämt och alltid!

2009-07-20 @ 09:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0