En dag i staden

Höll inte på att vakna imorse, men till slut orkade jag masa mig ur sängen för att ge små kissarna mat. Stressa till bussen för att sitta ett tag på KFG innan elva. Då mot torget för att träffa Sofia och Ullis. Gick lite fram och tillbaka innan vi åt lunch på Baguetterian :) Sedan fram och tillbaka lite igen :P Hittade ett par skor, bekväma och med lite klack :P Sedan köpte jag och Ullis vart sitt brodderi så en julklapp är någorlunda klar, ska bara broderas ;)
   Hem och mata ungarna igen och låta dom få springa av sig lite. Åka och handla lite mat till imorrn (spelkväll med LRG). Hem och tvätta två av ungarna. Fått ett antal rivsår nu efter deras små, vassa klor :P Små sötisarna! :)

OCh igår ringde Ma och sa hon fixat så hon är ledig på lördag. Eftersom jag är ledig hela helgen också så party! Så redan pepp ;) Ska bli så kul! Dansa natten lång ;)

What's the time?
Well it's gotta be close to midnight
My body's talking to me
It says, "Time for danger"
It says "I wanna commit a crime
Wanna be the cause of a fight"
(...)
So let's find a bar
So dark we forget who we are
And all the scars of the
nevers and maybes die!
Rent - Out tonight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0