En ledig vecka som blev två arbetsveckor

Såg framemot att vara lite ledig, speciellt nu eftersom mamma har en veckas semester. Men så i måndagskväll ringde Jocke från Movement och fråga om jag ville följa med upp till Härnösand tisdag och torsdag, så javisst. Utöver det hade jag redan en dag inplanerad med en annan från Movement, Ingela. Ica Esplanad på fredag. Och såklart Buketten i helgen. Första hela helgen på ett bra tag nu ;) Var mycket byten och allt möjligt.

Sedan igår tror jag att telefonen blev bombaderad av sms och samtal med förfrågningar om jag kan jobba. Buketten idag, går bra. Tänkte då kan jag och mamma göra nåt på fredag efter Movement och KFG, men då ringer Maria ifrn RIviera! Vill att jag ska jobba eftermiddag torsdag och fredag. Blev tvungen att säga nej till torsdagen p.g.a. Härnösand, men fredan tackade jag glatt ja till. Efter ett litet tag till ringer Maria från Buketten och frågar om jag kan jobba nästa vecka. Redan tagit på mig att jobba onsdag-fredag åt Jennifer så då blev det måndag och tisdag åt Maria. Inte illa, inte illa! Trodde inte det skulle bli så mycket efter Bauhaus, men tji fick jag! Känns riktigt bra att jobba så mycket nu, när jag har något att spara till :) Kanoners!!!

Gick jag där på min strand
Jag vandrade jämns med vattnet
Njöt av varje andetag
Det var den bästa stunden på dygnet
Hela sommaren låg stilla
Jag såg ut över havet
Kisade med ögonen
Det verkar bli en fin dag idag

Tomas Ledin - En dag på stranden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0