I den stora sorgens famn

Har en Ted-cd i mammas bil. Märks när jag har bilen mest för då är det nästan alltid hans cd igång. Den låt jag hört nu X antal gånger är I den stora sorgens famn. På ett sätt kan jag nog förstå att den inte är en av de kändaste låtarna, men det är synd. Den har så mycket känsla och skulle säkert kunna betyda så mycket mer för så många, bara den fick en chans. Så varför inte lyfta fram den här? :) Undrar ni varför jag inte tar hela låttexten är det från eget tycke att det är svårt att läsa en hel låttext utan att höra låten. De andra verserna kommer säkert i något annat inlägg så håll utkik! :)

I den hårda tidens brus
finns de skrik som ingen hör
allt försvinner i ett sus
som när vinden sakta dör
alla tårarna har torkat
till kristaller på min kind
jag har ropat allt jag orkat
allt jag orkat efter dig
hör du mig
kan vi nå varandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0