Snacks går ju

Fått ett antal sådanna t-shirtar att ha på mig när jag är ute på butiker, ändå var jag "civil klädd" idag. Var på ICA Bergsgatan. Hon som har butiken egentligen hade på sig vanliga kläder så alltså borde jag också kunna ha det, och ingen klagade :) Dock måste man ha en keps på sig där. Och plasthandskar! Förstår ni vad äckligt det blir efter ett tag? Näe huva. Ska nog skaffa andra handskar att ha. De borde ju inte tycka illa om det så länge jag har handskar tycker jag :) Det gick bra iaf tycker jag. Varorna hade inte kommit så var att fylla på med det som fanns, dammsuga, torka och diska :) Känns som jag kommer klara det ändå, till slut ;) Värre är det väl med glassen uppe i Härnösand. Måste komma ihåg den, plus vilka glass-sorter det är som vi ska bry oss om :P

Sedan till Birsta, träffa Annica en snabbis på Mio. Sedan till Bauhaus, fixa referens. Jag vill tillbaka! Och lite roligt att de säkert kände igen mig där en del, men de kunde nog inte placera mig utan min "vackra" Movement-tröja ;) tihi
   Gick ut hårt på Birsta med att prova massa kläder på Vila, men allt satt fel kändes det som.. Så fina klänningar som inte såg bra ut på, suck! fortsatte att kämpa på. Ville hitta nåt fynd på nån rea, men icke! Shopping-gudarna var emot mig. Hittade dock en fin klänning på H&M  (ovanligt?) men vågade inte prova om den skulle passa haha. Blev till slut en "storpack" örhängen. Blommor i massa olika färger :D Ett litet fynd, även fast de inte var på rea.

Sedan försvann orken. En glass är ingen bra lunch så det blev hemfärd, mat och en liten slummer innan Elvis väckte mig :P Busade med dom lite också, mina söta grabbar. Inte ofta Vilde vill vara med och leka :) Katter är så söta när de är busiga! Ser ut som kattungar igen och ögonen blir så stora :) Sötisar!

Och jag vill inte bli beroende igen, längta, vänta och allt det där. Varför är jag på väg åt det hållet då?!

Jag vet ett rum långt in dit vi brukar gå
om vi ska gömma oss, bara vi två
Ted Gärdestad - Come give me love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0