Torsdag

Stylingakut. En bra idé av käre Gustav för drygt två år sen. Det har följt med LRG i de flesta utgångar m.m. Så på torsdagen for jag och Sofia till Ullis för stylingakut. så mkt roligare att fixa sig tillsammans med kompisar än själv. Får fler ideér och tips kommer om det behövs :)

Snygga och klara for vi till Evelina, hämtade upp henne och sedan hennes biljett. Hon hade såklart glömt den så fick åka en extra sväng i Haga :P Sedan raka vägen till Gustav som firade sin 20-års dag med förfest :) En hel del folk och mysig stämmning innan vi (LRG, inte Gustav och Evelina, men de ersattes av Anna och Anton) for ner till stan för att se Christian Walz. Var väl egentligen jag som helst ville se honom, men de följde med som sällskap :) Jag och Sofia stod kvar hela konserten. De andra satte sig efter ett tag.
   Lika som sist han var här smälte hela jag av hans charm och så otroligt fina ögon! Ögonkonakt även denna gång, och inte bara en gång utan två! Ja, jag dog väl lite några gånger (A) Tack vare Ullis fick jag även hans autograf och kort tillsammans med honom :) TACK!

Sprang iväg för att träffa Annica och Emil. Kände lite dåligt samvete för kändes som jag lämnade de andra i sticket, men tog igen det senare med en språngmarch. Hittade de två på stora torget tittandes på Ace of Bace. Inte varit mina favoriter men fick höra den låt jag mest förknippar med dem, och hade trevligt sällskap så det var inte helt fel ändå :)

Tillbaka till LRG och efter att få tag i skjuts till någon behövlig så började kvällen lite mer på "allvar". Karusell för Ullis och Sofia. Jag stod kvar på marken, säkrast det!, och skrattade åt Sofias fina minspel :P Dom är galna som åker sånna där saker.. huva!

Hittade och tappade bort Evelina, sades hejdå till Jocke och Anna, hittade Annica och Emil igen och dans. Allt på Daltons på inte allt för lång tid. Sedan såg vi sista uppträdandet av Ständ ut Blakk för den här Gatufesten. Helt galet, men kul och mysigt :) vissa saker tror man inte på förrän man får se eller uppleva det själv. Helt enkelt.

När Gatufesten stängde blev det Kebab City för mig och Ullis med några bekanta som åt kebabtallrikar i massor :P Och hår kan inte lukta gott med öl i, det kan det inte göra, eller hur? Kul var det iaf! Men ja, några saker tar det nog ett tag att vänja sig vid. Eller att förstå.  

Sammanfattning: En galen kväll som var otroligt rolig! En kväll att fira Gustav på, men han lyste med sin frånvaro, så han tydligen glömt sin biljett hemma. Men vi firade honom utom honom. Låter vettigt? ;)

You used to SOS
When you know you gonna drown
Try to stay alive
Surrender to survive
Christian Walz - Never be afraid again

Kommentarer
Postat av: den försvunna

Hihi, "hittade och tappade bort Evelina"

2009-07-06 @ 22:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0