En helt vanlig, underbar dag

Kfg i början av dan och min lägenhet i Borås är kvar. Men ska jag ut och resa så är de ju lite dumt.. men jag är sugen på lägenheten, plugga och en ny stad. Se och uppleva nya saker.

Sedan träffade jag Ma på stan, åt lunch och köpte lite saker på Duka. Dom håller ju på att slå igen, så måste handla upp mina presentkort där, sagt och gjort! ;) Så roligt att hon nu kommer vara hemma hela sommaren! I helgen blir det troligast grillning annars om vädret inte tillåter det nån annan mat, hon är ju ändå kock ;) Sedan Irish troligast :) Länge vart sugen på det, men liksom inte blivit av med allt jobb osv.

Pussel och Macken är ju inte heller en dålig kombination, myste för mig själv i soffan :)

Kull, bus och brottningsmatch kantade dagens teaterrep, men det går frammåt och jag tycker att vi i stort sett är klara för Vikingamarknaden nu. Ska väl bara komma ihåg allt hela vägen och prata HÖGT! Längtar redan tills på söndag då vi ska repa igen :)

Bara solens strålar som saknades denna dag :)

Det var drakfest ute på Gärdet
Och vi slogs om gudarnas makt
Medan vinet fyllde begäret
Efter öm och mänsklig kontakt
T. Gärdestad - Stormvarning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0