Macken

Galenskaparnas och After Shaves Macken är så bra. Sett hela serien massor av gånger, men inte less på den alls. Ser nya saker som händer, hör nya repliker eller sångtexter och alla lika fyndiga :) "Tänk om Skatteverket snokar i det här och upptäcker en massa baggisar överallt". Man kan ju alltid drömma lite om att kunna vara så där fiffig, duktig på att skriva och sjunga. Skulle inte vara helt fel att vara som dom, och nej Camilla, inte gamla gubbar ;) Utan ett sånt gäng som gör massa roliga saker som får folk att bli glada :) LRG blir nya GAS? ;) Ja, drömma kan man :)

Jag drar min långtradarsång,
min lastbilkörarsång
För jag har sån smak
för bilar med flak
Jag drar min
truck-driving-song,
24 meter lång
Och jag tackar Gud
För countryns alla ljud
Och om låten blir för tråkig ja då tar jag det kallt
ja då byter jag tonart och höjer ett halvt, ja jag höjer ett halvt
Gas - Truckdriving song


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0