Midsommar

Ja, har varit taggad hela veckan inför det, men som allt för ofta försann det idag. Ska tagga upp mig igen imorrn. Just nu vill jag bara gräva ner mig i täcken och kuddar och försvinna.

Till hösten, om jag inte får vara kvar på bauhaus, så ska jag ut i Europa på en tågluff! Åker dit jag känner för och får väl leva på rötter och bär om det krisar ;) Någon som är sugen på att uppleva Europa utanför charterns kvarter?Vill nämligen inte helst åka ensam, lite för feg för sånt (A)

Och jobba söndag till måndagen därpå, låter de skoj? Inget jag ser allt för mkt framemot. Jag vet jag är negativ till allt. Låter säkert som jag är världens mest negativa människa här. Jag vill ju inte vara så, så måste skärpa till mig.

Men imorrn ska vi ha kul!

Look for the girl with the broken smile
Ask her if she wants to stay awhile
And she will be loved
Maroon 5 - She will be loved

Kommentarer
Postat av: Karro

Om jag inte får jobba kvar på telia och om jag inte börjar plugga så följer jag mer än gärna med dig och tågluffa :D

2009-06-20 @ 14:11:58
URL: http://464-320-338.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0