(Nästan) Som en helt ny människa!

Ja, vad kan man säga om gårdagen? Helt tokigt, underbart och roligt :) Det var riktigt kul! Grillning som misslyckades (fuskades med stekpanna), fotboll, kladdkakstävling (mitt recept vann!), sanning/konsekvens, ett väldigt speciellt charadspel, hora, besök hos grannarna för lite dans, nattdop, bastning och en hel del mer hyss! LRG kan ma lita på! Och även de "utomstående" som blir mer och mer en del av oss när vi hittar på tok :)

Och även fast nog mer än hälften av oss var förkylda tyckte jag vi kämpade på bra ändå! och efter några timmars sömn så såg och hörde man alla, en efter en, vakna till. Efter en "frukost" som inte var allt för mycket till en frukost bestämde vioss att ringa till Sofia och beställa pizza-bud! Snäll osm hon är så ställer hon upp så vi iallafall får någon lunch innan vi städar stugan och far hem :)

Sen dess bara varit hemma och tagit det lugnt så jag orkar jobba imorrn. Just nu har jag ont i huvudet. Inte trevligt alls. Nej inte bakis,  förkylning och trötthet, men möjligt lite alkohol påverkan där nånstans också.. nyss duschat iaf så man känner sig som en hyfsat ny och fräsch (?) människa :)

Imorrn börjar min roliga arbetsvecka, om nu Eva hör av sig och det blir av det där sommarjobbet. Jaja, det ska väl kunn gå det med :)

I'm burnin' through the sky yeah
Two hundred degrees
That's why they call me Mister Fahrenheit
I'm trav'ling at the speed of light
I wanna make a supersonic man out of you
Queen - Don't stop me now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0