Work of art

Måns' Work of art är så härlig. Drömma kan man ju alltid, eller hur? ;)

För övrigt ska jag lyda mammas råd och fram tills dess avvakta med vissa saker. Det mesta av det här skrämmer mig, men hon har nog rätt i att det behövs. Kanske kan jag då inse vad som är bäst att göra innan jag gör nåt dumt som jag kommer ångra. Speciellt nu när det finns så mycket som lockar från andra håll. Men nu ska jag ta tag i det och verkligen försöka avsluta det, för jag kan inte gå omkring såhär längre. Jag kan inte snäsa åt människor jag tycker om som inte gjort nåt eller vänta på att bryta ihop. Livet måste väl ändå gå vidare?

Mammas nya kille är helt fantastisk. Inte nog med att han gör mamma glad och tokfnittrig, det syns så väl att dom är kära båda två :) Han hade även köpt blommor idag! En pion till mamma, hon som älskar det, och en kvistros till mig för att jag int eskulle bli så lessen mer. Och blev jag det skulle jag bara ringa honom och då skulle han berätta om rosen :) Hur gulligt är inte det? Otroligt att det finns så omtänksamma människor!

annars ser jag framemot Midsommar som en tok! Kommer bli helt knäppkansigt, roligt, tokigt, galet! Hoppas jag ;) Hihi.

Och ikväll är det sista City Akuten :( E serie jag följt så länge jag kan minnas, eller så länge jag förstått engelska och fick vara uppe så sent  på kvällarna ;)

Walks like she doesn't care
A body to fear
Worshiped by pale star trek-nerds
Talks with words soft as air
Men stop and stare
Thinking ''this is so unfair''
Måns Zelmerlöw - Work of art

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0