Fredagskväll

Min kväll började lite stressigt. Slutade 17.45, for till McDonalds (ditt donken Gustav) med pappa som chafför, sedan hem. Äta, duscha och klä på sig + packa alla nödvändigheter inför kvällen på en timme (?) för att sedan få skjuts till Gustav av en av hans arbetskompisar :) Tackar så väldigt mkt! Sedan en Stylingakut i förkortad variant innan vi tog en promenad till Ullis där Ullis, Evelina, Jocke och Anton (Jockes kompis) väntade.

Vi började lite smått med dryckeslekar, Gustav är en perfekt lekledare för sånt ;) Sedan kom Fredrik, han flickvän Lina och deras kompis (Emma?) och anslöt sig till vår lilla skara :) Efter en bit in i Sanning eller konka kom även Albin och Mattias och där nånstans slutade vi med "lekarna" och det blev mer musik, prat, dans.. Mingel helt enkelt ;) Vi lyckades även lura dit Lars som fick vara vara chafför när vi väl kände att vi ska nog åka hem nu. :)

En toppenkväll av alltför sällan skådat slag! Ni förgyllde min kväll på allra bästa sätt!

Och bara ett litet ps. här: Mona som inte ringt på hundra år och velat jag ska jobba på Riviera, ringde såklart igår när jag var hos Gustav och lyckades övertala mig att jobba 11.30-14.00. Och när hon äntligen ringer kan jag bara inte säga nej, så förmiddan idag spenderades på Riviera och eftermiddagen/kvällen med pappa. Birsta,grillning,tv=mys!

När jag så bekänner
Att jag e' rädd ibland
Kan det finnas vänner
Som sträcker ut en hand
Gärdestad - Betlehem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0