Skaldekonstmjödet

Kom nyss hem från ett teaterrep med Lilla Roliga Gruppen. Otroligt roligt, mycket tokigheter och flams, men även en hel del lathet idag :P Kul var det oavsett!

Min helg:
Fredag: Jobba 8.45-17.15 
Åka till Wilma, släppa in/ut henne
Åka till mamma, duscha, äta och snygga till mig
ca 21.00 Harbit för "förfest" då inget ställe hemma hos passade att vara :P
ca 22.00 Lyset!

Lördag: Jobba 10.00-18.00
Åka till Wilma, släppa in/ut henne
Lugn hemma kväll med mamma

Söndag: Jobba 10.00-18.00
Mors dag = massor av folk misstänker jag
Troligast Wilma en sväng
Lugn kväll hemma

Måndag: Jobba ca9.00-17.30
Åka till Marie lägenhet och packa/flytta saker och möbler
Se Cityakuten och Projekt Runway

Jaja, Måndag är väl ingen helgdag, men känns lite så nu när jag jobbar hela helgen. Och som om det inte vore nog. Det ska bli supervarmt och soligt ute! Kommer kännas tungt, men de får gå.

"Upptäckte" en ny låt med Ted ikväll i bilen hem från teatern. Hört den massor av gånger förut, men mest tyckt refrängen varit lite tjatig så ingen jag fastnat för, tills ikväll :)

Så många själar som fryser
Som borde skratta och le
Så många ögon som lyser
Men som har svårt för att se
T. Gärdestad - Låt solen värma dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0