Tankar om att bli gammal

Var hos farmor och farfar idag efter 4 timmars jobb på Buketten. Kände mig trött, sliten och inte alls på humör att åka dit, speciellt inte efter mitt humör igår. Trots detta så var det mysigt, fick skruva ihop massa lådor och sen tog jag en sväng ut i deras fantastiska trädgård där det blev lite bilder :) Även fast E14 ligger "granne" med deras gård, så är det så fridfullt där. Inte kollat så noga än på bilderna så får se hur dom blev :)

Tänk att inte veta vad man gjort, glömmer bort vad man sak göra, tro att man gjort massa saker, känner i kroppen man gjort tugnt arbete, glömt det man pratat om samma vecka. Har varit med om det förut, fast snäppet värre enligt mig. Detta är en mardröm för mig, kanske inte att jg själv ska bli så. Snarare om mina föräldrar blir så. Dom glömmer det du sagt redan tio gånger, men det värsta ändå.. tänk om dom inte känner igen dig! Om jag har tur kommer jag aldrig behöva uppleva det, men om så hoppas jag på att det är många år kvar!

For just one moment
We all wanna be
Just as happy
As one can be
So don't you make the same mistake
You gotta give for what you take

Sasha Son - Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0