Farsdag

Tre timmar på Riviera. Inte många kunder, men mysigt.Tiden gick fort trots saknanden av kunderna. En liten bukett fick jag med mig, sen till farmor och farfar. Fika och middag. Och prat! Men roligt att träffa släkten. Fick lite smarta tips när jag ska måla köket med :)
   Pappa fick sina efterlängtade gardiner, äntligen! Var väl minst ett år sen han skulle fått dom senast.. haha! Sen hem till tv:n och fastnade såklart vid datorn efter. Men så är det. Så lätt att fastna.. (A)

Ikväll ska mamma och Kjell-Åke förbi på middag. Hittade recept bak på en dippmix-påse. Spännande att testa :)

Imorrn måste jag förbi arbetsförmedlingen och lämna in papper och sen Riviera i två timmar för lite jobb. Känns lite udda att börja jobba när alla andra slutar, men två timmar är ändå alltid två timmar :)

i'm just a guy - i'm just me
i'm happy with my feet up on the table
in front of my tv we're world's apart
we're night and day
she's dinner by candle light
i'm just a take-a-way

Baryan Adams - She's A Little Too Good For Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0