Hos frisörn

Hos Mia och klippte mig. Och återigen tas julhelgen för drygt 20 år sen upp. "Tänk om det hade blivit förlossning i sterilen då". Undra hur många gånger jag hört det? Förklaring? Min mamma jobbade med Mia julen innan jag föddes och Mia var så orolig att jag skulle komma då, för tydligen var mamma rejält tjock då :P Historien om min "första" jul.
   Bara toppning, men hon gör sig för och lockar till det lite så jag ska vänja mig med hur det känns att ha lockar, för enligt Mia ska jag permanenta mig nästa vår eller innan jag fyller år om de blir så som jag vill då :) Så ska filura lite på det :)

Kanske Göteborg med i slutet av januari? Känns vääldigt lockande! Och nu har jag fått schema över jul på Riviera, så det plus Buketten i December kommer nog ge en rätt så fin lön. Iih, jul! Längtar något enormt insåg jag på en prommis till Hemköp. Bara en månad kvar, sen ska julkartongen fram, julcd:n på och tomtarna upp!

Näe, ska försöka göra klar mammas vääldigt försenade julklapp nu. Nån gång ska den väl ändå bli klar..

Hejhopp!

Maybe I'd fight it if I could
It hurts so bad, but feels so good
She opens up just like a rose to me
When she's close to me
Anything she asked me to, I would

Backstreet Boys - Helpless when she smiles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0