Tapetbekymmer

Har sagt ändå sen jag var liten att jag vill ha ett grönt kök och den viljan finns kvar. Så när jag äntligen kan göra ett kök som jag själv känner för, vart finns då alla fina, gröna kökstapeter? Har snart varit på varenda affär som säljer tapeter tror jag.. De ändå jag hittar som jag tycker någorlunda om är svindyra och inte värd det priset.. Så snart blir de till att ta fram färgburken och måla för glatta livet.. För två färger blandat (grönt ovh blått) ser inte allt för bra ut ;) Näe, nåt måste göras där inne!

Ikväll haft barngruppen första gången med Evelina. Repat lite inför 30-års jubileumet. Dom är så duktiga dom där små (oftast) söta ungarna :) Ska nog gå riktigt bra det där, trots tidsbrist! Och skönt att ha Evelina hemma så att det liksom är den "rätta" ledaren med mig :P

Imorrn ska jag storshoppa med mamma. Eller hoppas de blir en storshopping. Ska hitta blommor, diskställ och lite annat smått och gott som saknas här hemma :) Ska bli kul! Uppdatering om detta kommer säkert imorrn ;P

Och det är så konstigt. Jag trodde allt skulle malas och tära på mig något enormt, men inte alls. konsigt..

Sometimes I run
Sometimes I hide
Sometimes I'm scared of you
But all I really want is to hold you tight
Britney Spears - Sometimes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0