Torsdag

En dag jag varit duktig. Städat, handlat och åkte ner på stan för att i stort sett tvärvända.. Suck, vilka knepiga påhitt vissa ska ha.. Jaja, nytt försök imorrn :) Ska ändå upp imorrn vid sju och ha tvättstugan, vad säger ni om de va? ;) Känner mig då rätt så duktig och i brist på andra tider och ett måste att tvätta arbetskläder så vad gör man? Måste ju ändå ner på stan tidigt imorrn..

Kvällen tillbringades hos mamma och Kjell-Åke med att leta fram dukar, juldukar och julsaker som är mina.. Jag trodde de mesta var hos pappa och numera hemma hos mig, men ack så fel man kan ta.. Tre påsar och en julby lyckades jag plocka ihop.. Haha, helt otroligt, men sakerna verkar aldrig ta slut! Så satt upp gardiner i köket nu, jul såklart! Och eftersom jag jobbar i helgen så ska adventssaker upp och julen börja lite i smyg.. Inget jag tackar nej till!

Och lite seg att uppdatera numera, jag vet. Dels för att jag inte riktigt känner för att sitta vid datorn längre + att jag inte är hemma lika mycket längre heller.. Men jag skriver när jag har tid och lust :)

Som sagt imorrn är de tvättstuga och stan en kort sväng, sen mer städning (putsa speglar osv.) och plocka fram advent, sen ska jag på nåt sätt få pappas bil (han ska bort i helgen) sen barnvakt hihi :)

Jobb i helgen är de som gäller. Öppet 10-20 på lördagar nu så ska bli spännande att jobba riktigt lååånga dagar.. Plus löningshelg.. Spännande som sagt ;) En försmak på julruschen misstänkter jag.. Får bara hålla tummarna att kortläsarn funkar som den ska bara!

En pojke reser till månen
En annan, siktar mot solen
En tredje, kommer aldrig iväg
Han viskar: När natten faller,
och du, känner dig frusen,
då lever, då finns jag här för dig

Gyllene Tider - Det är över nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0