Blommor, blommor

Kan man ha blommor på tapeterna i alla rum? Eller ja, i badrummet kommer det inte bli några. Har fått en rolig idé till köket och frågan är om det går, är värt både pysslet och de dyra tapeterna. Förövrigt finns det nästintill inga snygga tapeter i grönt. Ute tydligen. Ovanligt för att vara mig?

Golvet i hallen blir klart imorrn, min superpappa ska fixa klart det :) Sen lister, hallmöbler och så ska vitrinskåpet flyttas ut dit. Sen är den 100% klar! :) Allt får fixas till veckan, för jag fick extra jobb den här veckan med på Exotic, imorrn och på fredag :)

Och appråpå fredag, då fyller Ma år så utgång trots jobb i helgen ;) Men hon fyller ju bara 20 en gång så! Ska bli så kul att träffa henne igen! Bara det är värt att vara trött ;D

Teatergrupp igen ikväll. Får se hur dom sköter sig nu, lite nervös är jag allt. Igen. Ovanligt? Knappast! Iaf lite övningar i bakfickan och lite att prata om så :) Och Oskar kommer ju också såsmåningom :)

Och jag måste erkänna att jag är lite smått kär i min lägenhet. Den är bra mycket bättre än jag vågat drömma om, trots sina skönhetsfläckar. Var inte hundra på att det var det jag ville göra när jag kom hem från England, men nu känns det så mycket bättre än jag kunde drömma om. Som det var just det som behövdes för att få en guldkant på tillvaron. Att gå vidare. Så nu vill jag så gärna det ska synas att jag mår så mycket bättre, ska få bort det jag lade på mig i somras och ha kläder jag tycker om och trivs i. För hälften av min garderob är ju ändå klänningar så varför inte använda den hälften även till vardags? :)

Nej, nu måste jag hem till mig igen om jag ska hinna göra nån mat och så innan teatern. Och internet kommer nog komma dit snart, så jag kan bli bättre på att skriva och blir mer social på msn ;)

I've been spendin' way too long checkin' my tongue in the mirror
and bendin' over backwards just to try to see it clearer
But my breath fogged up the glass
and so I drew a new face and I laughed

Jason Mraz - I'm yours

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0