Effektiv dag!

Vakna nio, duscha, frukost och allt sånt där som hör mornar till. Går till mamma, lånar hennes bil och åker till Hemköp och köper ingrienserna till kladdkaka och frukost tills imorrn. Hem. Baka, diska, fylla vitrinskåpet och leta fram en nys kartong till julsakerna.
   Mamma kom hit och vi åkte ner på stan. Kika på Fanny (en ruskigt tråkig butik numera enligt mig) och fika på Signes café (tror det heter så). Riktigt mysigt! Nya fika stället? :) Sedan Indiska där mamma köpte gardinger och tittandes på massa mysiga höstkläder! Sedan Lindex och en kosta och två strumpisar rikare och en del pengar fattigare.. Men sånt är livet!

Till Beijer en snabbsväng och snabbt därifrån hem till mig och strax efter kom Sebastian på fika. Lägenheten fick "godkänt" och det blev en trevlig liten pratstund :) Och strax efter han gick kom pappa så de flesta lister är på plats. Dock ingen till toadörrn, men behöver en supertunn dit så det får väl vänta ett tag gissar jag på. Fått spegel och tavlor dit iaf så möblerna kvar ;) Kanske lite fel ordning, men men!

Passade även på att vända sängen och flytta bokhyllan lite så det finns plats för soffan som förhoppningsvis kommer på söndag! Och nu längtar jag bara tills jag kommer till IKEA och får köpa skrivbord, hyllor och gardinstång så det blir mer ordning och mindre saker på golvet!

You think you're in love
Like it's a real sure thing
But every time you fall
You get your ass in a sling
You used to be strong
But now it's ooh baby please
'Cause falling in love is so hard on the knees
Aerosmith - Falling in love (is hard on the knees)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0