Flyttat och.. klart?

I lördags kördes allt. Ett lass från pappa, ett från mamma och ett från Cervera. Var lite onödigt med släpvagn, men vet aldrig hur stora paket det kan vara. Nu har jag allt utom en soffa och lite småprylar. Och mat! Visst lite mat har jag, men inte så mycket som man kan önska. Så måste nog åka och storhandla idag om jag får låna en bil :)

I fredags blev det utgång med Gustav och Annica på Open Mind. Hur kul som helst! Lite besviken på att det inte blev så mycket schlager Gustav lovat, men en bra och lyckad kväll ändå! Lite jobbigt att kliva upp nio på morgonen på lördag. Men höll modet uppe och hela dagen kändes lite som julafton fram till två nån gång. Hungrig och trött. Köpte mat på asiat-take away här i Korsta och åt hos mamma. Jag hade ju inte hunnit fått fram ett dugg. Sen sängen i 1½ timme (A) Till lägenheten och fixa och dona med hjälp av mamma som diskerska ;)
   Åkte och hämtade Annica ute i Timrå och vi gjorde oss klara för Aveny. Trodde vi skulle hinna komma in innan halv elva så vi stressade på som några tokar, men fick stå i kö i en halvtimme med några riktigt dryga killar bakom oss. Så gick det med att spara dom pengarna.. Trots att båda undrade lite varför vi gick ut igen så var det en rolig kväll och bandet som spelade var ju inte direkt dåliga.. :)

Sovmorgon på söndag till halv tolv då pappa ringde och väckte mig. Pratade om att köpa golv och börja lägga. Panik över att försöka få tag i Sebastian på bauhaus. En rabatt på 10% är ju ändå nånting :) Väldigt snällt tycker jag att han stannade kvar så jag fick rabatten :)

Hälften av alla kartonger och sopsäckar är uppackade, så ska fortsätta med det idag. Måste få upp alla kläder med. Klänningarna är iaf på plats :) Det viktigaste ;) Två stora tallrikar, så någon middagsbjudning blir det inte än på länge ;P

Nu ska jag försöka ta mig till arbestförmedlingen och lämna in papper och sedan fortsätta städa :)

Adjöken!

När du frågar mig va' kärlek e'
Om den har nån åldersgräns
Svarar jag det betyder ingenting bara vi e' överens
Ted Gärdestad - Kom i min fantasi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0