Jobb!

Hade ställt klockan halv nio idag, för tanken var att Kjell-Åke skulle Skjutsa/hjälpa mig lämna tillbaka lite saker på IKEA. Snoozar och ser att jag fått sms, men ögonen vill inte riktigt vakna så vänder på mig, lite med pirr i magen. Klart man hoppas det ska vara något roligt! 
   Klockan ringer igen och lika bra att kolla vem som vill mig något. Stor överraskning! Magnus från Buketten undrar om jag kan jobba idag. Klart kan jag det! Dock blir resan till IKEA inställd, men det finns ju kvar.

Presenten till pappa får vänta tills imorrn, men ska ringa och gratta honom nåt iaf :) Och måste ringa runt till alla små barn i min grupp och säga att det inte är något ikväll för att dom har lov! 

And I know you're afraid (Know your afraid)
To let you're feelings show (feelings show)
And I understand

Backstreet Boys - I'll never break your heart 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0