Jobbsök

Är inte det lättaste när det inte finns några jobb att söka. Eller ja, lyckades hitta ett idag att söka iaf :) Alltid nåt!

Och idag ska vi undersöka tvättstugan och se hur det går. Ett litet äventyr såhär på en vanlig måndag. Måste även komma ihåg och ringa min kära syster angående en viss herr pappas present. Han fyller ju år på onsdag så kalas på torsdag! :)

Ikväll kommer pappa hit och ska skruva upp lite saker på väggarna. Hatthylla bland annat. Underbart att kunna få hänga upp jackan nu :P Kommer bli super! även gardinstänger ska upp! Härligt med gardiner med. Ser lite tråkigt ut nu :P

Om jag har tur så får jag soffan imorrn. Pappa var ju sjuk ihelgen så fortfarande sofflös. Men håll tummarna att jag får den nu! 
   Kanske även ska testa gymmet som finns här i huset nån dag iveckan. Vore ju rätt skönt att röra lite på sig. Och mossa ska plockas, måste plockas innan det blir allt för kallt och frost och grejjer... Många måsten för en nästintill arbestslös ;)

Lyssna nu till min sång
du som tycker att livet känns tungt
i en värld där hat och ondska gror.
I en skör melodi lever tonerna i harmoni
sjung den sång, som i ditt hjärta bor.

Arvingarna - Än finns det kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0