Killer Queen

Var och såg det i onsdagskväll. Helt fantastiska var dom! Kan inte vara lätt att härma dom, eller ens likna dom, men det var riktigt bra! Dock läste jag i ST idag (gårdagens tidning) i recensionen att dom spelade The Show must go on. Sov jag under den låten? Vart exakt spelade dom den? Jag kan inte missa den bästa låten, inte på långa vägar. Så frågan är; Var verkligen ST där? Eller gick dom mellan extranumrerna och chansade bara? dåligt enligt mig.

Lite synd det var sittplatser och att vi satt uppe på balkonen. Kändes som det var lite mer drag nere :P Nu fattas det bara nån slags cd med Queen här hemma. Måste införskaffas :)

Förövrigt har jag nu även Träsmak, Cyklar och Skruven är lös till min samling med Galenskaparna och After Shave. Så har en hel massa saker jag måste se nu :)

But life still goes on,
I can't get used to livin' without, livin' without, livin' without you by my side
I don't want to live alone
God knows
I've got to make it on my own
So baby can't you see
I've got to break free
Queen - I want to break free


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0