Kladd

Experten på att kladda anmäler sig. Jag vet inte hur jag lyckas, men igår när jag målade slutade det med att jag fick helt vita händer och en del färg i handfatet =/ Fick bort det mesta där men händerna har sina vita fläckar fortfarande (A) Men det är vitt och fint iallafall där det ska nu:) Ikväll kommer sista tapeten på plats och snart kommer även golv. Det blir mörkt golv efter många olika bud. Men eftersom det är svarta konturblommor i tapeten tror jag det blir snyggast med mörkt golv :) Dessutom har pappa nästan en hel kartong jag kan få, så behöver inte köpa lika mycket, fast det var väl nästan det dyraste man kunde hitta (A) Smakar det så kostar det ;)

Första gången som ledare igår. Lite skrämmande att vi ska kunna hålla koll på dom och få en teater utav det. Plus en halvtimme innan på en föreställning på jubileumet.. =/ Måste komma på nåt bra att göra.. Och evelina, du får komma hem snart tycker jag! Nog för att Oskar sköter sig mer än väl, så glad att han kunde ställa upp som vikarie :)

Om bara förskylningen skulle släppa så jag inte skulle känna mig så slut hela tiden. Och imorrn utgång, nån mer som ska ut? :)

Well open up your mind and see like me
open up your plans and damn you're free
look into your heart and you'll find love love love love

Jason Mraz - I'm yours

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0