Oväntat!

Såg nyss att från 3 läsare igår (och då har 4 varit högsta på väldigt länge) till tio idag! Vad har hänt? Trevlig överraskning iaf :)

Tänkte egentligen skriva lite om pirret i magen som ibland dyker upp. Är jag helt knäppt när jag känner det för att jag ser på någon film eller som Ensam mamma söker? Eller som läste en kompis blogg, visste vad inlägget handlade om och fick ett glädjepirr för hennes skull :) längtar bara att få känna det för egen del, men ändå känns det lika bra såhär. För kommer jag kunna lita på någon än fullt ut? Fast på sätt och vis gör jag kanske redan det?

Idag blev hallen klar! Äntligen! Plus att jag fått gardinstänger så snart, kasnke ikväll redan, ska gardinerna upp! Vägghyllor ska upp imorrn och fortsätt hålla tummarna för soffan!

Och om ni undrar över texterna jag väljer nu, för att det är lite udda låtar, så är det för jag lyssnar igenom alla cd-skivor jag äger och valt att ta en textrad från en låt från alla. Så nu vet ni lite mer onödigt vetande :)

Firefly come back to me
make the night as bright as day

A-Teens - Firefly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0