Soffan är min, bara min..

Eller på obestämd tid om jag inte känner jag vill köpa den.. Men den står iaf nu bredvid mig, och gör rummet till ett rum :) Känns riktigt mysigt! HAr även fått upp vägghyllorna så fått undan diverse småsaker som laddare, pennor och målarblock m.m m.m. Börjar bli lite ordning här iaf, helt underbart! Och känns ännu mer hemtrevligt nu :)

Annars inte hänt allt för mycket idag. Eller jo, tog en skogspromenad och hittade lite mossa så imorrn ska krans inhandlas. Alltså en sväng på Riviera! Ska även leta present till pappa.. kan bli väldigt mycket svårare.. Varför ska det vara så svårt att köpa till karlar? En bra present till en pappa någon?

Kvällspromenad igår, var riktigt skönt! En del tankar får ut och försvann som tur är. Vill inte jag ska bli rädd för att köra bil igen. En ganska så lång promenad, och gick även uppför Korstabacken! Kände mig duktig när jag kom in igen :) Hör och häpna!
   Ingen vill väl vara ensam när det blir höst, for genom mina tankar igår mer än en gång. Och så rätt. Om det är nån gång man vill ha någon att mysa med i soffan så är det väl nu när det är mörkt och ruggigt ute? Men risken finns det blir nån film i kväll bara för att testa soffan, och för att se mitt senaste tillskott i GAS-samlingen, Träsmak, Skruven är lös och Cyklar. Fast kanske redan skrivit jag köpt den boxen? haha vilken koll (A)

I'm a blond bimbo girl in a fantasy world
Dress me up, make it tight, I'm your dollie
(ken)
You're my doll, rock'n'roll, feel the glamour and pain
Kiss me here, touch me there, hanky panky
Aqua - Barbie Girl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0