Uppdatering

Nu har Kjell-åke varit här och fixat mitt internet. Tog inte ens tio minuter tror jag innan han löst problemet. Underbart!

Läget med hallen går frammåt också. Bara några lister till golvet vid dörrarna, lite silikon och borrning så är det så klart det kan bli tills jag hittat hallmöbler jag vill ha :) Ska även fixa vitrinskåpet som står där nu. På så sätt kanske jag kan få bort iaf en kartong till! Resten ska ner i källarn och sen kommer det bli tipp-topp! Eller ja, en soffa med kan vara bra ;)

Annars känns det som en hel del att skriva om. Fast några saker jag vill skriva om kan jag nog inte nämna så mycket om utan att det avslöjar för mycket.. Så ni får hålla tillgodo med det ni får:)

Onsdag barngrupp, det kommer gå bra. Dom är nog rätt underbara ändå. Skulle sedan tjuvkika på repet till jubileet, men dom slutade och tog ett långt snack just när jag gick in och satte mig.. Lite typiskt men ska göra nytt försök på torsdag :) Onsdag ska jag se Killer Queen så kommer inte vara där alls, så Oskar får sköta sig själv.

Helgen spenderades på Buketten. Såg massa blommor jag vill ha så får åka dit nåt och "storshoppa" :P

Lördagen blev det firande av Ma som fyllde 20 i fredags :) Veronica, Karro och jag samlades hemma hos henne innan. Lite veligt om vart vi skulle när vi kom ner på stan. Invito, BK och Memento. Det sistnämda ett underbart ställe! Blir absolut fler gånger och gärna tidigare! Dock stängde dom två!! Varför? Fick iaf en skymt av den oehört snygge Mathias Holmgren. Det är något med den karln och hans ögon.. Synd att vi missa hans uppträdande bara =/

Ska försöka göra nån nytta nu :) Behöver inte fördriva hela kvällen här bara för att internet fungerar ;)

If you change your mind
I'm the first in line
Honey, I'm still free
Take a chance on me
If you need me
Let me know
And I'll be around
If you've got no place to go
When you're feeling down
Abba - Take a chance on me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0