Den rätta!

Idag tror jag att jag har hittat den rätta lägeheten för mig :) En etta i Korsta med uteplats och gräsmattan utanför har staket runt så inga våldgäster kan komma in, eller jo, kan kan dom väl, men inte lika troligt! En till visning imorrn, sen ringer jag och lägger bud! Tydligen syntes det på mig att jag tyckte bäst om den här enligt mamma. Jag har nog inget bra pokerfejs direkt ;) Håll tummarna nu för mig, att den blir min!

Och en Emma hade kommenterat om att få haka på till Norge, Är det du Emma som redan är i Norge? :) Ibland är det lite svårt att hålla koll på vilken Emma som kommenterar :P Men absolut enligt mig! Om du står ut med Eurovision i en hel vecka! ;) Vore bara kul :D

Träffade Gustav och fikade idag :) Mysigt! Men vad ska man göra med sitt liv? Just nu är det bara lägenhet i mina tankar, men längre fram? Vad vill man uppnå?

Imorrn till Evelina och planera lite inför vår kommande barngrupp på 18 stycken femmor :) Det ska väl gå fint, men jag är så lite spänd över det. Herregud, en ledare igen! Och teater du dessutom! Bollsporter kan jag ju ändå lite mer om och dom var ju riktigt små dom barnen :P Men jag har alltid Evelina med mig, utom de första veckorna ;) haha!

Om två veckor är jag i England med systeryster! Förstå vad underbart! En systervecka med massor av tok om jag gissar rätt :) Känns riktigt bra om man bara kunde hoppa över den där delen med flyget... Bra tips någon vad man kan göra för att slippa nervositet/rädsla för flyg? Hitills har nervösbabbel varit mitt botemedel tillsammans med tuggummi. En stressboll ska inhandlas också.. Mer tips till när man ska flyga själv?

I'm too young, too afraid of heights to make the jump and fly
The Ark - Let me down gently

Kommentarer
Postat av: Norge-Emma

Det var Norge Emma som vill träffas i Oslo :) Vore så kul att träffa er, även om det inte blir en vecka för mig i så fall :) Du ska ha riktigt bra och lugnande musik på mp3, massa att tänka på (gärna något kul som fångar all din uppmärksamhet) och en bra bok/tidning att se fram emot att ta fram..

2009-09-09 @ 21:20:30
URL: http://solsikken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0