Duktigt Fridolf!

Cyklade, kanske inte allt för länge men tvingade mig själv till en längre runda än vad jag egentligen ville så blev 30 minuter kanske ändå :) Och motvind när man cyklar är väl ändå bland det värsta? Iallafall när den är så starkt så det känns som man står still. Sedan sit-ups, armhävningar och rygglyft! Inte alls så många, mest för att se om jag fortfarande orkar och se om det kommer kkännas nåt imorrn ;) Känns skönt iaf att vara lite duktig :)

Jag är nog lite av en bakåtsträvare i vissa sammanhang. Blogg, Facebook, DVD bland annat. Blogg har jag och blivit vän med nu, Facebook återstår att se, DVD älskar jag! Kom ihåg när det var nytt och jag vägrade, ville absolut inte ha. Men herregud, hur mycket bättre är det inte än video?En ytterst fiffig uppfinning :) Jag lär mig tycka om nya saker jag med, men det tar bara lite längre tid..

Nu ska jag försöka fortsätta vara duktig och få tag på Veronica, kolla resor till Grythyttan, leta jobb och lägenhet. Fast insett om jag ska hälsa på alla vänner långt bort i Sverige så får nog lägenheten vänta till våren. Så blir jag ändå lite fri att kunna resa som jag vill i höst/vinter :)
   Och Gustav, jag hoppas för allt i världen att du inte glömt bort eller ändrat dig om Norge i maj. För det borde också kollas upp snart om dom släppt biljetter osv. :)

Men när du frågar mig vad sanning e'
Om jag sagt dig sanningen
Så vet jag inte för den ändrar sig och ändrar sig igen
Ted Gärdestad - Kom i min fantasi


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, just de ja, ni ska ju till Norge då! Får jag möta upp och kanske haka på?

2009-09-05 @ 21:31:21
URL: http://solsikken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0