Lite tid över

Och nu fungerar datorn igen.. Konstigt, konstigt. Kanske bara var en tillfällig förkylning ;)

Utbytet får nog inte så mycket mer plats än att det var oehört kul som jag skrev sist. Som alltid ville jag inte att veckan skulle ta slut. Nu håller jag tummarna på att jag får åka till Bulgarien nästa sommar, fast det är väl inte så troligt då jag haft mina utbyten redan + att jag håller på att bli för gammal.. =/ Kan hoppas det är ett "äldre" utbyte så jag kan få chansen ändå :) Annars får vi hoppas på att det blir Ungern istället, till Balaton-sjön :)

Utgång i lördags med Veronica, Karro och två av Karros kompisar, vilken en av dom börjat bli min kompis också :) Måste få skryta lite och säga att jag för en gångs skull verkligen trivdes med hur jag såg ut, tihi. Och gustav, jag kan ha "din" frisyr du alltid tjatat om nu, om du nu kommer ihåg vad de är :P Men totalt en rolig kväll, men emma (glömde/hann inte skriva det här i förra inlägget) du saknas här hemma också! Som sagt roligt ändå, även fast några gick hem lite tidigare.. Det kan ibland förstöra en bra stämning.

Nej, nu måste jag komma på vad jag vill göra med dagen. Känns så svårt när alla man brukar höra av sig till inte bor kvar i stan/jobbar/pluggar.. Så känns inte alltför kul nu när det är sista veckan för Exotic och att jag sedan bara jobbar varannan helg... Lite lätt rastlöshet.. Får säga till Magnus att jag framöver kan jobba mycket mer än jag kunnat hitills så får vi hoppas på att det kan ge nån extra dag här och där :) Och har ni en tråkig dag, hör gärna av er :)

Well the phone don't ring 'cause my friends ain't home
I'm tired of being all alone.
Got the TV on 'cause the radio's playing
Songs that remind me of you...
Bryan Adams & Melanie C - When you're gone


PS. Imorrn ska jag kolla på lägenhet!

Kommentarer
Postat av: Gustav

En hästsvans över ena axeln? ;)

2009-09-01 @ 15:10:17
URL: http://gkibe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0