Filosoferar..

Yesbox. Ibland skulle jag vilja berätta allt. Bara för att få råd. Men just nu vet jag rekationer från några håll, så är tyst. Lika bra det.

Sånna här kvällar man inte ska vara själv, eller hur? Knappt det känns kul att julpyssla, liksom vem ska se de förutom jag förrän 22/23 när mamma & K-Å kommer? konstigt vad fort orken och lusten försvinner.. Irriterande! Förstod det skulle bli såhär. Jag är knappast bättre än nån annan, snarare värre.. Jaja, man får väl ta det som det kommer.. Inte mycket mer att göra.

Gått bra och jobbat idag med. Så jobbar man imorrn med. Själv.. Ska bli spännande :)

Last christmas
I gave you my heart
But the very next day you gave it away
This year
To save me from tears
I'll give it to someone special
Wham! - Last Christmas

Eller så ger vi det till ingen alls. Det blir perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0