Kortkort

Skulle vilja skriva så mycket, har så mycket i min hjärna som jag "skriver" av mig när jag går till och från jobbet, men just nu känner jag inte för det. Och lyssnar på en låt som får mina tankar på annat håll.

All this time I've been afraid
That you would see through me
That beneath the tricks and traits
There would be nothing to love
The Ark - Stay with me

En låt som jag fastnat för. Väldigt mycket. Som betyder nåt. Som känns. Och är det inte så. Att man är orolig att inte räcka till. Att man har en massa fel som ska synas. Att dom felen gör att personen man älskar inte älskar en tillbaks. Eller gör så personen slutar älska en. Speciellt nu. När hela jag känns som ett enda stort fel. Och jag känner hur jobbig jag är, att jag bara gör fel hela tiden också.. Men lyssna på låten och låt er förtrollas av den.

Jag är helt förälskad i den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0