Kundkväll

Haft kundkväll idag på jobbet, men jag gick när kunderna började komma och kom tillbaka dit när kunderna slutade komma! haha, lyckat! Varför? Jo, sista gången på buggen. Känns rätt tråkigt, men avslutningen kvarstår så nåt roligt att se fram emot :)

Varit i Sundsvall i helgen och kom hem igår. Vad underbart! Kunde inte bli bättre på nåt sätt! Eller jo, lite mer tid och mer tid med pappa och mamma. Uppskattar dom nåt oehört nu när jag inte har möjlighet att träffa dom lika ofta. Men dom är dom bästa föräldrarna som finns. Och jag vet, skulle jag så skulle vilja flytta till världens ände eller vilja bli astronaut så skulle dom stötta mig :) För så är dom, mina älskade föräldrar :)

Annars har jag träffat vänner, försökt hinna med alla så mycket som möjligt. Upp tidigt och till sängs sent. Sov enbart länge på lördag, för kom hem halv sex på morron så tyckte jag förtjänade en sovmorgon då! Dock sov jag inte längre än till elva, men men.. Så är jag! Och rett upp en massa förflutet. (Låter som om jag vore 100 år..) och det känns så bra. För nånstans har en del saknas. Sedan länge. Ja, det känns bra i det stora hela. "Du är samma person, men verkar äldre" och nog borde det stämma? Man växer väl med allt man är med om?

Och börjat skriva. Helt sjukt. Inspiration från bilder, fantastiska bilder! Så flöder det på. Men inte kommit långt, men det är kul! Spännande och se vart det slutar :) Om jag kan avsluta nåt för en gångs skull! har börjat på så många berättelser att jag inte längre vet vart alla är, och nog glömt innehållet och tanken jag hade när jag började till hälften av dom. Håll tummarna den blir avslutad :)

You're reading my mind like it's all the same
You're giving me love like it's no big thing
You give up in a heartbeat
Surrender when our lips meet
And never again will I be the same
Sebastian - Falling in love with you again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0