After Shave & Anders Eriksson

I lördags blev det den fjärde gången gillt! Och jag älskar dom lika mycket. Nog för att vissa saker är mindre bra, så är dom bäst. Finns inga som kan slå dom. (Eller..Lrg?...) Hursomhelst. En del klassiker i början. Och Jag fick höra Truckdriving song live. Underbart! Näe, större idoler finns inte för mig. Tack pappa för att jag får gå på dom varje år :)

Jobbat fem dagar i sträck nu också. Syns på mina händer. Torra som fnuske och att det är kallt ute gör inte saken bättre, men sånt man får räkna med när händerna är i vatten och kyla i stort sett hela dagarna på jobbet.

Idag är det temmeldagen, så borde försöka få tag i semlor nånstans. Egentligen baka själv, men lite sent tänkt nu kanske.. Får bli nästa år ;)

Näe, nu måste jag ta tag i städningen! Hårtussar från Kex överallt på golvet och disken ligger i blöt och väntar på att nån ska diska den. Städning osv. får lätt vänta när man jobbar och slutar 20 på kvällarna.

Bandy, bandy - det gillar vi
Bandyklubban - ser ju ut precis som ett J
Men bandybollen, bandybollen - den ser inte vi
Så bandymatchens resultat - det går oss förbi

Galenskaparna & After Shave - Bandy, bandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0