Rubrik ja

Känner att jag skriver här väldigt ofta när klumpen i magen blir allt för stor. När Det känns som allt ska brista eller har redan brustit. Men det var ju även därför jag skapade den här bloggen. Så den får fortsätta vara min lilla vägg med tankar och där jag skriver av mig :)

Ihelgen var mamma och K-Å här. Hade hur mysigt som helst! Dans i Norrköping på fredan. Jag och mamma gick. Så otroligt kul! Fick dansa massor, båda av oss. Nya bekantskaper som förhoppningsvis leder till lite mer aktivt liv här! Det känns bra! Ska absolut dit fler gånger! Underbart roligt! :D

Lördan ägnade vi åt shopping och IKEA! Linköping var målet. Dock gick tiden fort, men det blev lite kassar. Kul att äntligen få se lite människor och affärer. Lite nya saker blev det trots allt. Bland annat kuddar, kofta, ljus och lite julgrejjer :)

Söndan fick jag mer saker uppskruvade på väggarna. Äntligen en bokhylla! Om än en som inte rymmer exakt alla böcker, så rymmer den många! Sen två hyllor i köket :) Så det kan jag alltid roa mig med nu, att fixa och dina lite med dom. Sen åkte vi in till Norrköping och såg Chicago. Dock lite konstigt att se den på svenska och vissa scener var lite väl.. Men i det stora hela bra :) Synd bara att Petra Nielsen inte spelade den kvällen utan hennes stand in.. =/

Så igår åkte dom hem.. Känns så tråkigt. Tror därför klumpen sitter kvar och gör sig påmind när jag minst vill. Jag hoppas bara på att nya bekanskaperna ska vara lyckade som gör att tiden här känns rolig igen :) Och snart kommer jag hem!

Och läste på en väns blogg nåt som gjorde mig superglad! Stor kram till dig! :)

They call me little Love Child
with a thorn in my side
You shouln't be talking to me
Fibes, Oh Fibes! - Love Child

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0