Funderingar

Pratar med en kompis på msn. Han frågar vad jag och Annica göra på min visningsbild. Är en bild från kvällen innan jag flyttade till min etta på Tjädervägen. jag, Annica och Gustav på Open Mind. Varför minns man vissa kvällar så väl och andra är svårare att minnas? Och nej, det har inget med alkoholen att göra. Hitills inga minnesluckor pga den. Konsigt. hur som helst. den kvällen var rolig! Verkligen! Och hur "bieffekterna" formar en, lär en och ibland visar hur fel man kan ha om sig själv. Iallafall i det fallet. Konstigt.

Hur som helst. Nya kvällar, nya männiksor, nya intryck och nya lärdomar! Ser framemot vad livet kan erbjuda. Dock känns det ofta som det springer förbi där ute, men missar Finspång.. Tur jag ska till Sundsvall nu och leva lite igen som vanliga "ungdomar. saknar Sundsvall och alla vänner ute i världen nåt enormt vissa stunder. undrar om det är värt det. Men till våren kan jag nog leva lite mer som jag vill. Framtiden är ett mysterium som endast löser sig med tiden! Men den borde bli ljus tycker jag. Så less på all skit nu!

Sex dagar kvar bara!

You stole her and used her and left her in pieces
Clumsy your dance, heavy's your stumble

Mando Diao - Nothing wothout you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0