Nytt fint vardagsrum!

Hela vardagsrummet har under den senaste tiden varit under skönhetsreparation. Snaaaart känns det helt klart. En hörna i rummet med saker ska bort och istället ska någon slags bokhylla ställas dit. Jag hoppas det kan bli snart. Annars har det blivit vita väggar med en vit fondvägg med mönster i. Ny takampa, ny tavla plus andra tavlor som nu hänger på väggarna, gardiner och lite mer blommor :) Känns som mitt rum nu. Dock lite saker som bör plockas undan, men det blir nog de mesta när jag fått en bokhylla :)

Har varit en toppenhelg med pappa! Som sagt, inhadlat diverse småsaker, fårr lampor och hyllor uppskurvade/spikade, burit upp massor på vinden och sett på fotboll och film på kvällarna. Mysigt och ha nån nära här nere på besök :) Världens bästa pappa!

Dagen har tillbringats i Norrköping efter att pappa åkte (det kändes riktigt tungt!). njöt lite av värmen och av de solglimtar som kom fram. Känns skönt att vara ute innan vintern slår till på allvar! Och bara prata, om allt! Trevlig dag!

Dock är kvällar aldrig roligt! Speciellt inte söndagkvällar! Men klarar jag dom, klarar jag allt. Kan man inbilla sig iaf.

Annars är tankarna i full gång och förvirringen närmast total.. Men antar bara tiden kan visa vad som känns rätt.. Keep on walking..

Hear me, I wish to say
Sometimes our needs are a touch away
So don't fear me, I've also cried
I know how it feals to be pushed aside
You must trust me
Touch me
There is no cause for your doubts
What this world is about
And believe me
Love is the reason whe're here

Ted Gärdestad - The Reason

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0