Planering

är så väldigt lätt med ett schema som hoppar runt som en tok. Jaja, ska väl var glad över att ha ett jobb där man trivs, men ibland blir jag så trött på att inte få fasta tider som alla "normala" människor har. Att inte kunna boka in eller planera in lite i förväg iaf.. Iaf en resa till Sundsvall inbokad. En väg. 24:de september 05.30 sätter jag mig på bussen från Finspång och kliver av tåget 11.50 nånting på Sundsvalls tågstation! Kommer bli underbart!

Och som alltid går humöret upp och ner.. Kan skifta väldigt under en dag bara.. Det känns riktigt skumt! En stor klump i magen inför morgondagen gör verkligen inte saken bättre! FY! Men lika bra att få det överstökat gissar jag på.. Var en modig, liten flicka nu..

Näe, ska ändå jobba imorrn så borde kanske ta och sova snart. För inte så mycket mer att berätta eller mer behov att skriva av mig.. Eller jo, Evelina har flyttat ut idag! Tomt det kommer kännas framöver.. Och det ironiska är att hon flyttade ner och hittade lägenhet snabbare än vad en viss herre har gjort. Men ska bli kul att se hur hon får till det i den lilla ettan :)

Godnatt!

Weekends are not my good days
Brainstorm - Weekends are not my good days

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0