Lysande!

Älskar vädret dom här dagarna som varit. Har velat varit ute hela dagarna för solen skiner och det är riktigt varmt ute. Gått barbent och i linne ute, hur underbart är inte det? Helt otroligt vad skönt det är dom här första dagarna med riktigt värme och sol är. Dåsa i solen är väldigt sällan fel!

Så är påsken över också. Den har bjudit på mycket fint, som t.ex. grillning, promenader, picknick, minigolf och trevligt sällskap :) Nu längtar jag mer än nånsin till sommaren och att sista dagen på jobbet ska komma.
I believe in endless summernights, good friends and feeling fine. (The Ark - Have you ever heard a song)

Nog för att Finspång har sina fina och underbara ställen så blir det sällan att man har tid att njuta av dom själv och nu vill jag bara härifrån! Nog för att jag känner att vissa saker kommer bli tunga. Som när jag berättade för en vän här att jag skulle härifrån. Det kändes jobbigt. För trots allt är personen i fråga den person som var först att hejja på mig här utan att ha något med jobbet att göra och tagit med mig på diverse saker så att alla dagar känts riktigt lika hopplösa. Men kontakten kan alltid hållas i vilket fall som helst, och det hoppas jag att den gör! För annars kommer jag sakna dig.

Fast kommer nog sakna lite fler personer här också, men man kan alltid komma tillbaka och besöka, och än är inget säkert om vart jag ska hamna i höst.

Förövrigt sökes tågluffar-kompis till augusti, september, oktober nån gång ;) Vill iväg!

Försöker också hålla paniken och tankarna i styr. Varför skulle jag bli så funderig och nervös av mig? Förhoppningsvis ger det med sig nån gång. Förhoppningsvis.

Och sett att jag råkat vara lite upprepande av mig ibland och det är inte riktigt meningen :) Är väl för att jag inte skriver så regelbundet och därför glömmer bort vad jag skrivit innan :P


But I was born a weak and worried thinker
With an eagerness to know myself
That throws it all away
'Cause all I can think of is:

Love
And Saturday
And how the golden road can seize to glare
Oh, man! What if I just don't gave a damn?
-How wonderful!
But after all the worst can't be that bad
Oh, man...What if I knew how to say:
- Stop
- No
- Let go?
The Ark - Joy Surrender

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0