Systeryster

Hon ringde idag från England. Hade planer på att åka dit, men spara pengarna för att fira nyår i Australien/Nya Zeeland istället, vad tror ni om det? Tål att tänka på! Värsta är väl flygresan dit.. Inte överförtjust i att flyga så flyga så långt är inget jag gärna gör och speciellt inte själv, så nån som vill fira nyår borta från Sverige? ;)

Om en vecka är jag i Sundsvall. Vad konstigt. Tiden har gått så sjukt fort såjag har inte fattat det än. Förstår det väl mer när pappa är här eller när allt mer eller mindre är nerpackat. Vet inte exakt vilken del at lägenheten jag ska ta tag i nu så därför tog jag en liten paus :)

Har tagit mitt första dopp i år också! Underbart! Tokvarmt ute så även om det var 13 grader i vattnet som vi hörde så var det inte kallt utan bara skönt och behövligt!

Allsång i Slottsparken igår. Den ni! I Finspång händer det vill jag lova! ;) Först lite grillning, sen picknick och sedan allsång med bl.a. Lasse Berghagen, hon som tävlade för Norge i ESC, nån dansgrupp och Kate Ryan. Efter en liten mellanlandning så avslutades kvällen på hotellet. Bråk där igen. Tydligen det varje gång det är Dubbeldans där (Ja, det heter Dubbeldans! ;)). Så tråkigt, förstör så mycket av stämingen för alla. Men det braiga övervägde så det blev en riktigt trevlig kväll!

Så han tog av sig sin kavaj,
sparka av sig båda skorna
så spotta han ur snusen och sa:
min sköna får jag lov?
Hon var vacker han var stolt
rak i ryggen som en fura.
Lasse Berghagen - En kväll i juni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0