Kortkort

Klockan är egenltigen för mycket och jag borde går och lägga mig, alldeles slut, efter en väldigt rolig helg :) Dock sömn att ta igen, inte haft sovmorgon på sen... Förra söndan, den ni!

Hm, det var mer jag tänkte på alldeles nyss, men som vanligt försvinner det för fort :P Minnet är bra, men kort! utom vissa saker som fastnar.. Som idag när jag gick hem med Emma på jobbet så pratade vi nåt om "tunga grejer" och vips så kom jag på en dialog från GAS och deras "Möss och människor".. Jaja, nån talang ska man väl ha, även om man inte kan bli rik på den ;)

En liten onödig sak att veta, men Google har väldigt söta figurer på sin sida nu. Check it out, liksom ;)

Såg Evelinas teater igår. Havredrömmar. Riktigt bra. Kul och se en sån teater. Svårt förklara skillnaden mellan en "sån" teater och nån annan teater, men bra var den i vilket fall :) Dock väldigt jobbig att se. Usch för att känna igen sig i vissa saker och undra om det skulle gått så långt om jag hade "stått ut"..Näe, det är en konstig tanke och jag hoppas ni aldrig behöver tänka den.

I really wanna start over again
I know you wanna be my salvation
The one that I can always depend.

I'll try to be strong
Believe me I'm trying to move on
It's complicated but understand me.

'Cause the scars run so deep
It's been hard but I have to believe
Just have a little patience
Take That - Patience

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0