Lövdalen

Nästan som jag hade misstänkt. Vi åkte till Lövdalen, en supermysig stuga! Dom (jobbet) hade ordnat med mat så vi hade lite picknick där och kastade pil och nåt annat spel. Anki vann, jag kom tvåa (wie!). Fullt med mygg och knott dock så massa myggbett idag, men värt det. Hela dan hade det varit storm ,men upphörde på kvällen och solen sken så var helt underbar kväll! Kunde inte få en bättre avslutning än så, även om jag inte slutat än :) Ska jobba senare idag, men ska göra lite nytta här hemma hade jag tänkt, men fastnade såklart här. Som vanligt om man råkar slå på datorn...

Imorrn ska jag ut på äventyr i Norrköping! Ska hitta till ett kontor där jag ska hyra ett förråd på riktigt, hitills bara bokat det. Spännande och se om jag hittar dit :P Men har hela dan på mig så tur de ;)

Näe, ska försöka slita mig och vara lite duktig! Bara det att det är så tråkigt att packa!

Hey modern days
Here we come!
But our feet are swollen
And we've got no place to stay

But we hope
It would still be OK
'Cause we brought champagne
And we thought that
There must be sleeping bags
(In this very modern day)
The Ark - Hey modern day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0