Överraskning!

Ikväll ska jag bli upplockad av jobbet när dom stängt (själv slutade jag 13.30!) och så ska vi göra nåt, jag vet inte vad. Eftersom jag slutar snart så blir det lite som en avslutning. Det enda jag vet är att jag ska ta med mig en tröja "det kan vara bra" för att citera Emma. Väldigt spännande och jag ser fram emot vad det nu är. Det betyder att dom trots allt vill ta sig tid att göra nåt som en sista grej och troligast har jag väl lämnat lite avtryck hos dom :) Precis som dom lämnat en hel del hos mig och lärt mig massor! Så oehört tacksam och glad att jag fått varit där så pass länge :) Trots allt var det ju dom som gjorde att jag kämpade vidare här nere och gjorde så jag stod ut i fjol sommar när allt var som värst.

Har fortfarande inte börjat packa.. Vad duktig jag är på att skjuta upp saker! Måste dock verkligen börja nu, helst igår :P Får se om nåt hinns med innan jag ska åka iväg ikväll. Vore ju lite bra, men har även en hel del disk som står och väntar på mig.. Jippie...

Jag förstår inte hur allt kunde bli såhär. Helt upp-och-ner jämfört med vad jag hade tänkt. Fast det är väl det som är grejen med livet? Att inget blir som planerat? Nog för att det är något bra, känns väldigt bra iaf. Så det är nog värt det trots allt, blir ju trots allt väldigt glad av det hela! :)

Bokade klipptid på väg hem från jobbet idag med. Vet dock inte om jag vill ha håret fortsatt "kort" eller om jag vill spara ut det igen... Samma funderingar kring luggen... Men en vecka kvar att filosofera på :) Annars vet säkert frisörn, klippt mig där en gång förut och sällan blivit så nöjd så ska bli spännande att klippa sig där igen :)

Längtar efter sommaren!

They call me little Love Child
with a thorn in my side
You shouldn't be talking to me
They call me little Love Child
with a thorn in my side
You shouldn't be talking to me
Fibes, Oh Fibes! - Love Child

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0