Två veckor kvar

..tills pappa kommer hit och vi ska börja flytta möbler till ett förråd i Norrköping som jag bokat. Ska fixa det sista med det på onsdag då jag är ledig nästa gång :) Känns overkligt nära, men ska bli otroligt roligt att äntligen träffa alla vänner igen som jag inte träffat på evigheter känns det som. En ren lyx att ha vänner kring sig har jag insett nu :P Därför har jag planer på att hälsa på stackars Annica första veckan tillsammans med ett tandläkar besök och en visit på Riviera,dels för att betala blommor till mor (morsdag imorgon!) och för att se om dom kan tänkas behöva nån hjälp i sommar.

Jobbar hela helgen just för att det är Morsdag. Ska även försöka kolla upp resor till England och systeryster imorgon så jag vet vad de kostar och när jag kan tänkas åka dit... Nån som vill följa med? :) Inget större inplanerat för sommaren, men ändå känns det som sommaren inte kommer räcka till! Hur går det ihop? Men, men. Det kommer förhoppningsvis bli en toppensommar iaf. Det förtjänas tycker jag :) Nog för våren blivit bättre än väntat :)

fortfarande inte riktigt kommit igång med packandet... Men nu är jag ledig i 5 dagar efter tisdag så ska hinna med massor då! hade även velat åka till Uppsala den 3:de juni för att se The Ark, men Linnea har åkt hem till sundsvall då redan, så kanske, kanske ska höra med min kusin om hon är kvar i Uppsala och om hon har lust att gå... det är ju trots allt deras sista år och dom är trots allt de enda artister jag verkligen vill se och älskar. Så ska dom sluta :'(

nu har evelina flyttat hem också... Så två veckor "själv" här nere väntar... tror dock tiden kommer gå fort. En del inbokat förutom packningen. Som t.ex. på måndag har jobbet en överraskning till mig eller vad man säger... Vi ska göra nåt, och jag får veta klädsel senare.. tycker det låter väldigt spännande! :)

Hur jag än försöker att inte blanda ihop personer händer det ibland att nån gör något som gör att jag blir nervös, riktigt nervös. Jag vet det inte finns minsta lilla koppling mellan dom, men vissa saker sitter djupt och jag hatar det. Fortfarande saker jag inte vågat säga till nån, för jag vet inte hur. Men ibland undrar jag om det inte vore skönare att få dom ur sig istället för att älta det? Fast säger man något blir det mer på riktigt. Vissa saker vill man nog helst bara glömma... Men på nåt sätt ska det väl gå, och jag är på god väg!

You have to decide, if to own the sky
You have to decide, if to open your eyes and learn to fly
Try - leave the past behind
Try - your eyes are not blind
Try - try to go aimlesly
Brainstorm - Try

Kommentarer
Postat av: Marie

Du vet att jag alltid finns har om du behover nagon att prata med :) Hoppas att allt gar bra med flytten och att du kommer hit snart :D Love you sis! xxx

2011-06-01 @ 17:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0