Utan nolla

.. är man rätt hjälpslös när ens pin-kod till mobilen innehåller flera nollor. Min mobils noll-knapp har i stortsett slutat fungera. Ett tag var den bara seg.. Nu fungerar den i stort sett inte alls... Dags att återuppliva den gamla eller införskaffa en ny? Dock känns det inte som någon prioritet, när jag inte vet nästa gång jag jobbar efter 11 juni, men kan vara bra att kunna få tag i folk och att folk kan få tag i mig... Tål att tänka på.

Såg Havredrömmar (teatern Evelina har som slutproduktion på sin skola) igen igår med Linnea och hennes vän pch även Jerry, en Norrköpingskompis var där. Betydligt mer folk än förra gången jag såg den. Betydligt mer skratt och betydligt lättare att se den. Dock var vissa saker och repliker fortfarande för nära. När andra skrattade så fick jag en knut i magen. Fy, vad jag är less på den där knuten! Önskar den bara kunde försvinna helt snart så jag inte hinner slå knut på hela mig.. "Från dag ett i det här förhållandet har jag varit skyldig." Träffad?

igår var det ett år som jag bott i Finspång och imorrn är det exakt ett år sen jag var på Edqvist första gången. Vad tiden går! Och jag gjorde det. Rätt stolt är jag allt, för trots allt har jag lärt mig massor och träffat många fina personer jag aldrig skulle träffat annars. Nästan så det känns lite tråkigt att flytta härifrån, knäppt eller hur? Jag undrar om jag hade stannat kvar om vi bott i Norrköping ifrån början...Jaja, nu är jag ett steg emot att ta mig ifrån Finspång, och det steget känns bra. Resten tar vi sen! Allt löser sig, vad ska man annars tro på?

Och nu äntligen har jag sett Millenium-triologin. Inte alls som jag trott, iofs inte riktigt hört vad den handlat om mest för jag inte ville förstöra det när man läser böckerna. Dock har jag inte läst dom än, utan såg filmerna istället. Jag har fastnat i "Hundraåringen" för tillfället, rätt rejällt. Eller så kanske man borde säga att jag fastnat i korsord och därför inte haft nån riktigt läslust på länge :P

Du kan få mig hur lätt som helst
något så simpelt som att du håller mig hårt,
blås på det onda, ta bort allting svårt
Lasse Lindh - Du kan få mig hur lätt som helst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0