Ännu en söndag

Och nu känns inte söndagar så hopplösa som dom så ofta gjort förut. Haft lite ångest idag, men inte för att det är söndag utav Litterära genrer. Läsa 50% och jobba kring 5 dagar i veckan? Går ihop fint eller hur? ;) Sedan gärna ett liv utöver det, men det ska vi fixa! Som min kloka mamma sa, ett steg i taget! Nu är iaf första uppgifterna inlämnade iaf. Spännande och se hur det går. Känns som om jag missuppfattat allt och måste göra om det :P Men det beskedet, den sorgen!

Ja, jag fortsätter få jobba 5 dagar i veckan så nästan heltid! Det ni? :D Efter en väldigt lugn och skön sommar så känns det underbart att jobba och det känns roligt att gå till jobbet. Visst är det så det ska vara? Jag gillart!

Fast så är det med det mesta för tillfället. Jag känner mig nöjd med hur livet ordnat sig just nu. Jag antar att erfarenheten av Finspång och dålig relation på det gjort att jag kan njuta mer av livet nu när jag hittat mig igen. Låter väl som världens klichér, men det är så det känns. Att ta igen allt i somras och nu få jobba och umgås med nära och kära är underbart! även om många av ni braiga bor låångt borta!

Nu Gustavsson x3 på tv :)

Your heart is broken
To your surprise
You're sick of crying
For blue eyes
So tired of living
Misunderstood
Mika - Blue eyes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0