Figaro!

Det här skrevs i torsdags, men internet la av så jag gav upp :P Ni får det lite sent :)

Så liten, men ack så söt! I tisdags fick mamma hem en kattunge som är kring 4 veckor gammal. Lite större än en hamster, men lika fjunig i pälsen med miniöron och mininos! Så underbart söt så svårt att släppa honom ifrån sig när man ska göra diverse grejjer. Han hittades i ett hål i en vägg, väldigt spännande. Trots det inte alls rädd för människor eller andra katter. Däremot  tycker väl inte våra stora grabbar så jättemycket om honom, men det kommr nog :) Menar, han lär nog stanna till han blir minst 8 veckor beroende på vart han hamnar, om det finns andra katter där osv :)

Jobbar på fortfarande. Känns fortfarande kul, så då har man väl rätt jobb eller hur? idag sista kvarten var det dock så lugnt så det var första dan gick segt :P I helgen är jag ledig lördag, så två dagar ledigt i rad. Har ni hört talas om sån lyx förut? ;) Ska bli skönt även om jag trivs på jobbet :)

Ska fira bästaste emma imorrn :) Fyller på söndag så imorrn passar vi på att svänga runt och slå klackarna i taket för hennes skull, passa er! ;)

Vissa saker är bra förunderliga. Bara för att han hade en silver saab kombi så blir jag nervös när jag ser en sån bil. Dock borde det vara lugnt i Sundsvall för vad jag vet bor han inte här, men tankar på vad jag skulle göra/reagera när jag väl möter honom igen flyger genom huvudet med jämna mellanrum. Finns inget svar på den frågan verkar det som, förrän jag verkligen står öga mot öga med honom, men det har jag ingen lust med än. Så varför grubbla i onödan?

Däremot är jag skyldig ett väldigt stort tack till den som fick mig att släppa väldigt många dåliga tankar om relationer och så. Du fick mig att våga tro igen och du är verkligen en underbar person, sluta aldrig vara det! Du förvånade mig ständigt på ett positivt sätt och fått mig att inse hur det egentligen ska vara. Och jag hoppas du tar åt dig, för du vet nog väl vem du är :)

Nej, nu måste jag läsa lite Lyrikläsarens Handbok, för nästa uppgift handlar om poesi och diktanalys. Det ni! Och förresten, jag klarade första uppgiften! Känner mig stolt över det! Hade verkligen förväntat mig ett IG, det andra någonsin (för att skryta lite)  ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du kunde se dig själv med mina ögon så skulle du förstå hur otroligt bra du är :)

2011-10-20 @ 13:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0